۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

یادواره شهیدابراهیم استادیان وتجلیل از آزادگان بهزیستی فارس

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
یادواره شهیدابراهیم استادیان وتجلیل از آزادگان بهزیستی فارس

طی مراسمی با حضور سردار کوشکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سرهنگ قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس‌،سرهنگ جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر در امور بسیج اقشار، سردار انجوی نژاد مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران،مدیر کل شورای معاونین و کارکنان از آزادگان سرافراز بهزیستی فارس تجلیل شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن خیر مقدم و سپاسگزاری از میهمانان این جلسه به بیان دیدگاه و سخنان استاد مطهری در خصوص شهادت پرداخت.مدیر کل بهزیستی فارس با توجه به ایام اربعین حسینی و سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام به توضیح فضیلت این ایام و زیارت سید و سالار شهیدان نیز اشاره نمود و اظهار داشت در این روز شاهد آزادی مردانی بودیم که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی این عزیزان است.
سردار انجوی نژاد مشاور استاندار فارس نیز به بیان اهمیت شناخت شهدا و معرفت نسبت به ایشان و تاثیر حضور معنوی شهدا در زندگی انسان پرداخت.

سردار کوشکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اظهار داشت:باید خاطرات این عزیزان ثبت شود تا نسل های بعد نیز ارزش وجودی دفاع مقدس و این آزادگان را درک نمایند چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی ارزش های دفاع مقدس می تواند تا ۲۰۰ سال پشتیبان فرهنگی این کشور باشد.

سردار کوشکی با تبریک به کارکنان بهزیستی به جهت دستگیری از نیازمندان،توانمندسازی در بهزیستی را امری ارزشمند و مهم عنوان نمود و گفت:بزرگترین کمک شما این است که افراد را به خودباوری می رسانید که حتی با وجود مشکلات جسمی توانمند باشند.

مدیر کل بنیاد نشر آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس به بیان ۵ اصل و تاکید مشترک در وصیت نامه ۵۵ هزار شهید دفاع مقدس اعم از:نماز_قرآن_تبعیت از ولایت فقیه_اکران والدین و محبت به اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

کتاب های "تنها گریه کن" و "هادی" نیز پیشنهادات سردار کوشکی به حاضرین جلسه برای مطالعه در این زمینه بود.

این مراسم بهره مندی از بیانات ارزشمند سرهنگ قاسمی و سرهنگ جاهدی،قرائت وصیت نامه شهید ابراهیم استادیان و تقدیر از آزادگان بهزیستی فارس با اعطای لوح سپاس را نیز در برنامه داشت.


چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳سالن سردار شهید سلیمانی

کد خبر 115335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد